BERRIKUNTZA

Berrikuntza-proiektuak, etengabe aldatzen ari den gizarte baten eskakizunetara egokitzen diren proposamen pedagogiko berriak ezartzeko eta horien baliozkotasuna egiaztatzeko esparruak dira, aurrerapen didaktikoak, metodologikoak eta teknikoak etengabeak baitira. Proiektuek aldaketa planifikatu bat proposatu beharko dute hobetu nahi den esparruan, eta horretarako, ikerketa-metodo zientifiko bat jarraitu beharko dute, hipotesi bat formulatu eta proiektua garatu bitartean egiaztatuko dena.


Responsive Image
Responsive Image

HIRUGARREN ADINA

2022/2023 ikasturtean, Irunberriko LH IIPko Jarduera Fisiko eta Kirol jarduerako 2. zikloetako ikasleek, 3. adineko proiektuarekin jarraitzen dute, “Kirola egin eta osasunez ekin”.Egin ariketa eta etekina izango duzu”. Proiektu hau astelehenero (11:00etatik 12:00etara) eta asteazkenetan (11:00etatik 12:30era) egiten da Irunberriko gizarte-etxean. Irunberriko LHI IIP duela 4 urte hasi zen ekimen honekin, eta urtero proiektuak protagonismo handiagoa hartzen du herriko eta inguruetako hirugarren adinekoen artean. Proiektuan gaitasun fisikoak lantzen dira

eguneroko bizitzako jarduerak, ibilaldiak eta mendi-ibiliak, memoria-jolasak, mahai-jokoak, herri-kirolak eta abar egitea, honako helburu hauekin: erabiltzaileen egoera fisikoa hobetzea, parte-hartzaileen arteko gizarte-harremanak sustatzeaz gain, alderdi kognitiboa eta emozionala lantzea, eta abar. Gaur egun, 30-40 pertsona inguru joaten dira.

Proiektua aurrera eraman ahal izateko, Irunberriko LH IIParekin batera hainbat erakundek lagundu dute: osasun zentroak, Udalak, San Isidro Zaharren Egoitzak eta Jasokundeko Andre Mariaren Jubilatuen Klubak.


Responsive Image
Responsive Image

BIZIMODU AKTIBO ETA OSASUNGARRIA

Proiektu hau hiru premia handiri erantzuteko beharretik sortu da:

1. Balio anitzeko entrenamendu-gelan, fitness-modulua lantzeko espazioa beharrezko baliabideekin hornitzea

2. Modulu horretako ezagutza teoriko-praktikoak aplikatzen jarraitzea goi-mailako 2. mailan, eta benetako erabiltzaileen aurrean modulu bakoitzean eskuratutako beste ezagutza batzuk inplementatzea.

3. Ikasleek beren aisialdian (aisialdietan) fitnessa praktikatzeko espazio bat izatea eskatzen dute.

Hori dela eta, Egokitzapen Fisikoko goi-mailako 2. mailako ikasleak arduratu dira fitness-aretoaren banaketa antolatzeaz, dauden materialen eta beharren arabera; erabiltzaile berrien balorazio preaktiboko protokolo bat egin dute, beren helburu pertsonalak bezero bakoitzaren beharretara egokitzeko; eta, azkenik, entrenamendu-errutinak diseinatu dituzte, haien ezaugarrietara egokituak, eta, aldi berean, kirol-aholkularitza eman dute.

Ikasle-talde honek fitness gela astean bi jolas ordutan irekitzen du, institutuko edozein ikasle, irakasle edo langilek bere zerbitzuez baliatzeko aukera izan dezan.